onsdag 2 februari 2011

Ikväll blev det ännu ett träningspass på Crosstrainern. Det kändes otroligt bra.
Faktum är att "flåset" blir bättre för varje gång. Kul när man känner skillnad direkt än att man ska behöva vänta på det.
Duschen efteråt var nog bäst ändå. Jag luktade inte ros ska jag säga :).

Jag har börjat att sticka och virka igen. Så otroligt kul och avslappnande. Dom som känner sig stressade borde sätta sig ner med ett handarbete för man blir lugn i hela själen :).
Jag har precis virkat klart en korg och nu har jag börjat på ännu en fast mycket mindre.
Nu kommer det nog att stå virkade korgar överallt här hemma.
Dom är otroligt praktiska att lägga grejer i. Den jag gjorde nu är perfekt att lägga typ hårborstar i.
Tyvärr får jag inte plats med den här i badrummet, men jag ska göra fler små att ha i det andra badrummet på övervåningen. Perfekt!!
Bild kommer senare, orkar inte ta fram kameran just nu ;).

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar