måndag 28 februari 2011

I morgon ska dränaget ur, ja det i arslet på katten :).
Det har gått över förväntan med denna tratt på huvudet. Visst har hon gjort några vurpor när hon försökt hoppa upp lite överallt, men nu har hon börjat att vänja sig.

I morse skulle Martin ha åkt till Förskolan, men han grät och sa att han hade ont i magen och i rumpan.
Han ville inte ens sitta för att det gjorde så ont.
Sambon var tvungen att vara hemma med honom och när jag hade varit på jobbet i ca 1 timme så ringde han och berättade att Martin hade gått iväg, som han alltid gör när han ska göra nr 2 ;) och då hade han bajsat ner sig totalt. Lilla vän....att magen ska trassla så mycket hela tiden.
Idag har han ätit bra i varje fall så nu hoppas vi det vänt.
Min mage är inte heller bra än, men det är bara att bita ihop.
Det är i varje fall ingen Vinterkräksjuka.

Ikväll har sambon varit med dottern på handledarutbildning. Hon har ju nått åldern för övningskörning.
Tur att sambon ställer upp för jag skulle inte ha tålamod en sekund ;))).
Jag tyckte det skulle bli skönt att få vara lite ensam så här på kvällen, men Martin vägrade gå och lägga sig.
Jag antar att sovit middag (alldeles för länge) idag.
Nu är det nästan dags att sova själv.
Jag betalade dom roliga räkningarna idag, först blev jag glad för att vi hade så lite räkningar denna månad, men så kom jag på att vi hade pelletsräkningen. Då sjönk stämningen kan jag säga.
Ja, ja, sånt är livet. Livet är inte till för amatörer som min gamla VD sa :).

Tjingeling

Martin längtar till sommaren.....han tycker vi ska hämta en lastbil som tar bort all snö så att gräset kommer fram ;). Han är smart han...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar