onsdag 23 februari 2011

Idag har jag varit hemma med Martin. Han har varit dålig i magen hela veckan och han har ätit jätte dåligt.
Typsikt nog så började min mage leva rövare igår kväll och jag mådde illa till och från. När jag sedan vaknade i morse, ja då var jag glad att jag hade nära till toaletten.
Usch vilket spring det blev på förmiddagen. Jag är fortfarande skum i magen, men läget är inte lika akut längre.
Jag är glad att det bara kommer ena vägen för min skräck är att få magsjuka där det sprutar överallt :).
Vi gjorde köttbullar och makaroner som är det bästa Martin vet, men han ville inte ha någonting alls.
Det är inte ett bra tecken.
Det verkar vara en lindrig variant av magsjuka vi åkt på i varje fall.
Jag har inte haft magsjuka på över 20 år så det var lite snopet.

Martin ville gå och sova redan 08.45 i morse, han sa, - Sova sängen....Så det var bara att gå upp och lägga honom och sedan sov han till 12.30. Helt otroligt!!!
Det märks att han inte mår bra.
Själv passade jag också på att sova då. Min chef ringde när jag precis höll på att somna in och ska jag vara ärlig så vet jag knappt vad jag sa ;). Jag får ringa och prata med henne i morgon.


Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar