fredag 1 april 2011

Idag har jag blivit sambo på jobbet....hehehehe!!!
Jag har suttit i eget rum i många år, men eftersom företaget växer så det knakar så flyttade vår avdelning till ett helt annat hus idag och då fick jag "flytta ihop" med en kollega.
Det känns lite konstigt att inte sitta själv längre, men det kommer bli jätte bra :).
Rummet blev kanonbra, fast jag hittar ingenting längre ;). Jag kände mig jätte vimsig, först hemma och vabbade i 2 dgr, sedan flytt till nytt rum med andra möbler. Snacka om totalt kaos i huvudet.
De mest enkla saker blev helt plötsligt jätte krångliga. Hehehehe.....men i nästa vecka har nog huvudet ställt om sig och jag fungerar som förr, får jag hoppas i varje fall ;).

Martins astma är bättre idag, men det visslar lite i bröstet än. Jag hoppas han bli bra under helgen så att han kan gå på Förskolan på måndag igen. Lille skrutt :(

I morgon blir det livat på Kullen. Då ska 2 stora döda almar sågas ner.
Svärfar ska hjälpa till och det kommer säkert gå jätte bra. Det tråkiga är att skiten ska sågas upp och staplas någonstans...hm...blir nog bakom uthuset.
Jag har en känsla av att död alm inte går så bra att elda, men man lär få ta reda på det ändå.
Det kanske kommer en vargavinter till.

Nej, nu ska jag leta fram en chokladkaka som jag vet jag har gömt i kylen ;).
Finnarna lär väl komma som ett brev på posten, men vill man ha något gott så får man också ta det onda :).

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar