måndag 27 juni 2011

Vad har hänt sen sist då?
Först firmapartaj i onsdags. Helt underbart KUL :). Blev lite väl runt under fötterna på slutet, men det var inget mot vad en del andra var....inga namn nämnda :).
Synd att tiden går fort när man har roligt. Man vill prata med så många och samtidigt vill man dansa och tiden bara springer iväg.
Morgonen efter var dock inte lika rolig. Körde lite lastbil och så, men vid kl 15 så piggnade jag till.

På Midsommar var vi till Västerbol. Vi grillade, drack lite vin, spelade spel och hade det allmänt lugnt och skönt. Martin var som en ängel hela helgen.....han hade några att leka med kan man säga ;).

I morgon är jag ledig och det ska bli jätte skönt.
Martin ska till läkaren på kontroll för sin astma och efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Är det fint väder så skulle jag vilja vara hemma och sola och ta det lugnt, men vi får se vad som händer.
På fredag är jag ledig igen :) och sen är det bara en arbetsvecka kvar innan semestern.
Jag har längtat efter denna semester länge nu och det ska bli jätte skönt.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar