måndag 20 juni 2011

Så var 4 dagars ledighet slut, men denna vecka är det bara 2 arbetsdagar, sedan 5 dagars ledighet igen :).
Det har varit otroligt skönt att vara ledig dessa dagar. Synd bara att vändret har varit dåligt hela tiden.
Ikväll tittade solen fram ett tag så då åkte grillen fram och marsvinen fick prova sin nya betesbur.
Det verkade som dom gillade den.
Jag passade på att göra rent i deras bur så att dom fick det fräscht när dom kom tillbaka in igen.

Jag putsade ena fönstret i köket idag. Det är gamla fönster som man inte kan vika in så man fick leka akrobat för att putsa dom på utsidan. Fint blev det i varje fall.
Nästa fönster tar jag en annan dag då jag kan få hjälp av Johan så att jag inte ramlar ut :).

På onsdag är det firmafest och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig (som vanligt), men det får väl bli en gammal trasa, skitsamma vad man har på sig, bara man har kul.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar