tisdag 12 oktober 2010

Nyopererad

Så har man överlevt denna operation också. Allt gick jätte bra och denna gång visste jag vad jag hade att vänta mig så jag var inte lika nervös.
Tyvärr hade jag ingen sjuksköterska att hålla i handen medans jag fick bedövningssprutorna, men jag höll i mig i sängkanten för glatta livet. Hade inte klarat det annars.
Tänk den värsta smärtan ni kan tänka er och sen lägger ni på lite till, så känns dom, dom förbannade sprutorna. Men man har ju inget val ;).
Nu hoppas jag det läker som det ska och att min knöl försvinner så att jag kan gå på foten igen.
Bedövningen har precis släppt så nu gör det ont när jag går på foten. Det är bara att bita ihop.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen så att du kan ut och fota lite mer fina "Evabilder" i den vackra hösten som fort som f-n går mot sitt slut.
    Kram till dig/ Malin

    SvaraRadera