torsdag 14 oktober 2010

När man går hemma sjukskriven och har för lite att göra så far tankarna iväg och man funderar alldels för mycket. Det är inte alltid bra att fundera.... för man kommer in på saker som kan vara jobbiga och så ältar man det.
Jag ska erkänna att jag känner mig riktigt besviken och det är det som finns i mina tankar nu hela tiden.
Man ska ju säga vad man tycker, men denna gång vet jag att det är bättre att hålla käften och det är inte bra.
Det är bara att välja mellan att gå och älta eller starta något mycket värre som jag VET jag inte orkar med just nu. Det är alltid jag som blir "boven i dramat" och jag orkar inte med det en gång till.
Jag undrar varför det alltid blir så????

1 kommentar:

  1. Äh!!! "Låt de små människorna vara små"
    Nu vet inte jag vad som hänt, men det är klart att man ska säga vad man tycker. De som inte kan ta det kan draaaaaaa ;) De är INTE dina vänner!!! Vänner respekterar och älskar dig även om dina åsikter skiljer sig från deras. Att du blir boven i dramat kan vara för att du är stark i det du tycker och att folk har lite svårt att ta det?
    PÖSSSSSS

    SvaraRadera