lördag 23 oktober 2010

Kom just på att dessa fortfarande ligger i frysen. Man skulle kanske göra något gott av det någon dag?


Det har varit stiltje när det gäller fotograferande ett tag, men influensan tog hårt på mig. Nu är det den opererade foten jag har lite problem med istället.
När jag fotograferar så brukar jag inta alla möjliga ställlningar, sittandes, liggandes, you name it.
Med denna fot går det inte att göra så mycket med nu och att gå på ojämna underlag gör jätte ont, tro mig jag gick på lite grövre grus och det gjorde jätte ont :(.

3 kommentarer:

  1. Du får se till att foten fixar sig, man ska va rädd om sina fötter, utan dom blir det marigt.

    Härligt med färska bär.

    SvaraRadera
  2. Hur går det för dig? Bättre?

    Bär är aldrig fel och på det kan man göra en hel del. Hallon var länge sedan jag smakade nu.

    Kramisar och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack Sanna :).
    Jag mår mycket bättre.
    Jag har fortfarande inte gjort något på bären, men dom springer inte iväg utan ligger förhoppningsvis kvar i frysen ett tag till :).

    SvaraRadera