lördag 5 mars 2011

Stenskott

Häromdagen fick jag ett rejält stenskott. Jag såg stenen komma flygande, så det var ingen liten sten precis, och när det small tror jag att jag hoppade en halv meter.
Fan vad rädd man blir.
Tyvärr så blev det världens stenskott, mitt i synen :(.
Antar att det bara är att byta ruta när den börjar spricka för det sitter så illa att dom inte vill laga det.
Det här fick mig att undra vad som skulle hända om man var ute och gick eller cyklade och fick en sån där sten på sig??? Det måste ju göra skit ont. Jag har aldrig hört någon som fått "stenskott" på kroppen så man funderar ju lite.
Jag kan bara jämföra hur det är att krocka med en humla på moped och då är ju humlan "mjuk" i jämfört med en sten. Det gjorde skit ont, fick den dessutom mitt i ansiktet.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar