onsdag 9 mars 2011

Idag fick jag hem en bok med mönster till stickade vantar, mössor och sockor.
Jag blev så sugen på att börja med ett nytt projekt, men har tyvärr inget garn som passar hemma :(.
Inte nog med det så slet jag sönder min tröja när jag höll på och letade bland mina garner.
Jag fastnade i låsmojjengen i garderoben.....grrrrrrr ;).

Martin är rolig han ;). Jag vet inte om han kommit i "kiss och bajs" åldern eller vad det är, men det är väldigt mycket bajsprat nu. Han jämför konsistensen med olika maträtter ;).
Tex, när han var magsjuk så sa han att han bajsade soppa, sedan var det yoghurt, sen gröt och nu när han är normal i magen igen så är det köttbullar ;). Dom har hemskt kul åt det på Förskolan i varje fall....hehehehe!

Jag fick massage på jobbet idag. Såååååååå underbart!! Jag blev så glad när jag såg att någon hade avbokat sin tid för jag har haft riktigt ont i både nacken och i ländryggen. Annars hade jag tid i slutet av mars.
Tjejen som masserar är jätte duktig och det är en ren njutning att ligga där, ja inte hela tiden kanske, för det är bra smärtsamt ibland. Fast lite smärta gör mig faktiskt ingenting, då vet man att det bara blir bättre.
Nästa tid fick jag 4:e maj....det känns som en evighet dit.
Längtar redan nu.
 Här är Martin sin dopklänning jag har virkat :). Sötis <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar