onsdag 7 augusti 2013

Nya kläder

När Signe föddes fick hon en jätte söt body från farmor och farfar i märket Newbie från Kappahl. Den är naturvit med rosa ugglor på. Helt underbar :). 
Så idag tog jag med mig mamma och åkte in till stan för att shoppa lite mer kläder av samma märke. 
Jag köpte ännu en med ugglor på då den hon fick är strlk 44 på och är snart för liten. Sen köpte jag en annan body med blommor på och ett par rosa små byxor. 
Snäll som min mamma är så köpte även hon en body och ett par byxor. 
Nu längtar jag tills Signe vuxit i dessa kläder för jag älskar dom. 
Jag köpte även en rosa, jätte mjuk filt till henne. 
Ni kan se klädena på bilderna. 
Visst är dom fina? :). 

Det blev en sväng in på Barnens Hus också. Var tvungen att köpa en badbalja och en extra skötbädd. 
Nu tror jag att jag hunnit ikapp det jag inte hann med eftersom hon hade bråttom ut till världen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar