onsdag 4 maj 2011

Jag är hungrig. Varför blir jag alltid det på kvällarna? Då ska man ju inte äta och jag försöker hålla igen eftersom jag skulle vilja gå ner några kilon.
Ibland tar jag 2 hårda mackor med kaviar på. Det känns inte så onyttigt, fast jag måste erkänna att jag ibland även frossar i annat som inte alls är lika nyttigt. Vad tusan, men lever ju bara en gång så ibland måste man unna sig godsaker.
Det sägs att man sover dåligt med mat i magen men för mig är det tvärtom.
Jag gillar inte att gå och lägga mig hungrig, får ingen ro liksom.

Idag har jag förresten lärt mig att uppskatta gem......hehehehe!!! Det kan ni suga på om ni vill :).

Jahapp, ska man krypa till kojs kanske, tyvärr med magen kurrande men jag får leva mig in i boken jag läser så kanske jag glömmer bort. Jag läser precis sista delen i Grottbjörnens Folk.
Jag trodde den delen aldrig skulle komma, men bättre sent än aldrig som det heter.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Om jag somnar hungrig så vaknar jag mätt. Jättekonstigt.

    Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera