fredag 19 oktober 2012

 
 
Har varit hemma och vabbat idag. Martin hade lite feber och var hängig igår kväll.
Idag har han varit ganska okej, men man ser på ögonen att han inte här helt okej.
Han klagar på att han har ont i munnen och han har små röda prickar i gommen. Googlade och trodde det var höstblåsor, men efter att ha sett bilder så är jag inte lika säker. Det han har är inte blåsor utan pytte pytte små prickar. Hm....vi får se hur han ser ut  i morgon.
Så jag längtar efter våren, vill bara snabbspola förbi den här gråa och tråkiga hösten. Vintern ska vi inte tala om, hatar den :(.
Jag vill bara gå i ide och vakna upp när sol och värme nalkas.
Det vore nice....!
 
 
 

Tänk när våren kommer och äppelträden blommar :). Längtar.
I morgon ska jag ut och sätta lite vårlökar, råkade beställa en hög som ska ner i jorden, men dom är så många och jag vet inte vart jag sätta dom ;).

2 kommentarer:

  1. Länge sedan sist och hoppas allt är väl med dig!
    Kram /Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna :). Ja det var länge sedan. Är inte så aktiv här längre. Förstår inte men tiden räcker liksom inte till ;). Kram

    SvaraRadera