onsdag 28 december 2011

Stank

I natt vaknade jag av världens stank. Jag drömde samtidigt och förstod först inte vad det var. När jag vaknat till ordentligt gick det upp ett ljus. Lenny hade varit på lådan och skitit. Det finns ingen katt som skiter så illa som han ;). Jag gick ner på toaletten eftersom jag inte kunde förmå mig att gå in i det badrum kattlådorna står. När jag kom upp i sovrummet så tyckte jag lukten kom från sovrummet. Jag fick tända lampan och kolla runt i sängen, under sängen och överallt. Ingen skit. Vi har en ventil i sovrummet och den gör då att lukten dras från badrummet in i vårt sovrum. Mysigt!!!! Not.
Idag åkte jag och köpte en ny kattlåda med tak och lucka för jag kommer inte stå ut :).

Ikväll kom svärföräldrarna och satt barnvakt medans Johan och jag var på bio. Äntligen fick jag se Breaking Dadn 1 ;)). Jag har läst böckerna så det är ju kanske inte så spännande men man måste ju se alla filmer ändå ;))).

Tjingeling

1 kommentar: