söndag 16 januari 2011

Bakom fasaden

Ganska ofta far mina tankar iväg och jag går bakåt i tiden. Till skoltiden. Egentligen vill jag inte tänka på denna tid, men jag kan inte styra mina tankar bort från det. Det är saker som hänt och som inte går att förtränga eftersom dessa händelser har format mig till den jag är idag.
Jag önskar att jag kunde skriva att denna tid var en lärorik och intressant tid. Tvyärr är det helt tvärtom, det var den värsta tiden i mitt liv. Det enda som ger tröst i det hela är att om det finns en himmel och ett helvete så är det inte himmlen NI kommer att hamna i.
Vilka NI är tänker jag inte gå in på här.
Det som gör mest ont är den orättvisa NI vuxna människor utsatte mig för. VUXNA människor som borde vetat bättre.
Om jag mötte er på gatan idag så skulle jag inte tveka, jag skulle gå fram och spotta er i ansiktet!!!!

Många gånger har jag funderat på att skriva en bok om allt som hände, men vet inte om jag skulle orka återuppleva allt igen.
NI förstörde så MYCKET......det är NI som gjort mig osäker och rädd för allt och fått mig känna skuld för saker som inte är mitt fel...!!
Jag blir så otroligt ledsen och arg när dessa tankar kommer upp, det känns som jag har en aktiv vulkan inom mig som snart ska spy ut lava......samtidigt är jag rädd och täpper till. Jag vill inte veta vad som händer om jag släpper på trycket......så rädd, så rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar