söndag 9 januari 2011

Smärta

Undrar ni hur det känns att "nästan" tuppa av???
Ta då fart och spring in i en hög tröskel med stårtån så att nageln lossnar från tån.......!!!
Det provade jag idag och det var INTE skönt ska jag säga.
Vi har en massa nivåskillnader i vårt hus och just in till vardagsrummet är det en jätte hög tröskel.
Jag har lärt mig att kliva över den, men denna gång vet jag inte vad som hände, jag lyfte inte tillräckligt.
Hade inte Martin suttit bredvid så hade det nog kommit en lång svordoms ramsa ur min mun.
Det var nog det att jag höll på att tuppa av som gjorde att jag var tyst. Jag kunde inte prata helt enkelt :).
Det är andra gången jag gör så här, samma stortå och allt.
Jag får väl se det positiva i det hela, nageltrånget försvann i samma veva ;),

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar