tisdag 5 april 2011

Jag borde egentligen gå och lägga mig så jag är utvilad i morgon för då blir det full fart.
Vi ska först på en föreläsning och sedan ut och äta i Stockholm. Det är min chef som ordnat detta.
En av mina medarbetare ska sluta så vi ska fira av henne.
Det är jätte tråkigt att hon ska sluta, men kul för henne med nya utmaningar.

Idag var Eva, Tuva och Thea och hälsade på. Det är så kul när vi träffas. Det är alldeles för sällan eftersom vi bor så långt ifrån varandra.
Tuva och Martin är så söta tillsammans :).

   Småskruttarna :).

Tur att dom kom och livade upp tillvaron idag. Mitt humör har inte varit på det bästa idag, först magknip hela dagen och sedan lite andra tråkigheter. Tråkigheter som gör att jag har börjat fundera en del.
Vad vill jag egentligen göra? Är jag verkligen på rätt plats? Ja, många funderingar har snurrat runt en tid och ibland bubblar det över lite extra mycket.
Jag blir så frustrerad hela tiden, ingenting går smidigt, bara en massa kringelikrok vägar som jag kör fast i hela tiden.
Jag får fortsätta att fundera lite........något annat finns just nu inte att göra.....tyvärr.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar